17 Şubat 2009 Salı

İĞNE OYASI

8 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

Marifetane hobi dedi ki...

HZ.Muhammed ahlakı, HZ.süleyman saadeti, HZ.Eyübun sabrı, HZ.Yusufun güzelliği, HZ.Hamzanın cesareti, HZ.Ömerin adaleti HZ.Alinin bilgisive 124 bin Peygamberin duası sizlerle olsun.Cumanız mübarek olsun.Hayırlı geceler..

Marifetane hobi dedi ki...

Merhaba güzel insan sevgili dost hayırlı sabahlar sana.İyilerle ve iyiliklerle beraber sağlıklı bereketli güzel bir haftageçirmen dileğiyle sevgiler selamlar sana..

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın
Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Gününüzün Sağlıklı neşeli ve bol bereketli geçmesini dilerim.Sagılarımla.

GÖZLERİN YETER

Unutmuşum kendimi senin gözlerinde
Farkında değilim saatlerin geçtiğinin
Ne olurdu sanki zaman dursa yarim
Elimdeyken sevdiğim senin ellerin

Yağmura gerek yok gözlerin yeter
Yüreğime yağar hasretin senin
Sensiz geçecek her gün yarim
Çığ olur düşer yüreğime benim

Sözlere gerek yok gözlerin yeter
Dilin gizler ama onlar doğruyu söyler
Seviyorsun gözlerinden belli yarim
Yüreğim yalnızca gözlerini dinler

Alıntı:Umut Gül
http://www.yazgulu.com/siirler/gozlerinyeter.php

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

Marifetane hobi dedi ki...

merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek selamlar sevgiler bırakıyorum.

Adsız dedi ki...

sevgili arkadasım hiç olmasında iyidir diyerek hediyene tesekkür ederken selamlarımıda sunup gidiyorum
segiler hoşçakal

Adsız dedi ki...

MERHABALAR YAĞAN YAĞMURLA SEVGİLER BIRAKIYORUM

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhabaa sevgıler bırakıyorum





ELİŞ EMEK İŞİ








































NAME="aba_MediaPlayer">







EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu


Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
Webmasterim.Com
Dantel orgu modelleri

blogarama - the blog directoryHobidix - Hobi ve Elişi Dizini
Hobiler Diğer


Blog Linkleri Link Dizini

Arama motorlarına kayıt, sunucu barındırma, co location, co-location, kiralık sunucu, sunucu kiralama