9 Şubat 2009 Pazartesi

KIZLARIMIN RENKLİ MİNİK KEDİLERİ




5 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

canım seni listeye ekliyorum.yalnız bloguna giremiyorum.solucan virüs uyarısı yapıyor.bloguna eklediğin bir resim yazı bağlantı vs yüzünden virüs bulaşmış olabilir.kontrol etmende yarar var.avast antivirüsü bir dene tavsiye ederim.
artık 10 arlı 10 arlı okumayacağız.listenin tamammı için okuyacağız.listeye eklenenler olduğu için yarına kadar bekliyorum.listede kaç kişi varsa her biri için 1 adt okuman yeterli.yarın yazıdada belirteceğim yeniden ziyaretini beklerim..hayırlı akşamlar

Adsız dedi ki...

merhaba canım hayırlı akşamlar sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

canım virüs tehlikesini göze alıp yeniden geldim.okuma bitti canım.toplam sayı okundu.okuyacağın duayı ekleyemeyeğim bittiği için.Allah razı olsun bacım Allah kabul etsin.birde eset virüs proğramının işlevi pek.netten avast virüs proğramını indir.kur bak nasıl gösteriyo sayfandaki virüsü.bende yaşadımda ondan biliyorum.unutmadan blogunda toplist99 un banneri varsa kaldır.genelde virüsü yayan onların banneri.h

Adsız dedi ki...

merhaba yağan yağmurla sevgiler bırakıyorum

Adsız dedi ki...

slm iyi akşamlar arkadaşım





ELİŞ EMEK İŞİ








































NAME="aba_MediaPlayer">







EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu


Bedava100.Net -Genel Türk Web Siteleri
Webmasterim.Com
Dantel orgu modelleri

blogarama - the blog directoryHobidix - Hobi ve Elişi Dizini
Hobiler Diğer


Blog Linkleri Link Dizini

Arama motorlarına kayıt, sunucu barındırma, co location, co-location, kiralık sunucu, sunucu kiralama